... جائی برای گریز به تنهائی هام ...

:: Home :: XML ::

۱۳۸۷ دی ۱۵, یکشنبه

به پاي تو هدر شدم يه عمره در به در شدم

هميشه در سفر شدم حالا مياي ميگي برو

هم سوختم و ساختم برات آبروم باختم به پات

شدم دليل خنده هات حالا مياي ميگي برو

نازكتر از گل نشنيدي به عشق پاكم خنديدي

حرفامو كاش مي فهميدي سهم من از عشق اين نبود

نفس بودي نه يك هوس هيشكي نبود تو بودي بس

سهم من از تو خاطرس حالا مياي ميگي برو

محض رضاي عاشقي برو ولي نگو كه من

برنده برگشتم آخه بهت مي خندن خوب من

آخه هنوزم بعضيا راست و دروغو مي دونن

يه عده عاشق حيله و از توي چشمات مي خونن

گذاشتي عاشقت بشم بعد بري تنهام بذاري

خوب كه خراب تو شدم بگي كه دوستم نداري

سرم تو كارم بود و بس سرزده از راه اومدي

گفتم ستاره نمي خوام گفتي كه از ماه اومدي

به پاي تو هدر شدم يه عمره در به در شدم

هميشه در سفر شدم حالا مياي ميگي برو

هم سوختم و ساختم برات آبروم باختم به پات

شدم دليل خنده هات حالا مياي ميگي برو

نازكتر از گل نشنيدي به عشق پاكم خنديدي

حرفامو كاش مي فهميدي سهم من از عشق اين نبود

نفس بودي نه يك هوس هيشكي نبود تو بودي بس

سهم من از تو خاطرس حالا مياي ميگي برو

Posted by AzzA at ۱۳:۵۵::


 
 

  Copyright © 2006      Designed: AzzA